Tiedote 15.12.2017

JS-Group Oy:n osakekannasta 30 % on myyty 14.12 solmitulla yrityskaupalla. Yrityksen uusia osakkaita ovat Kalle Kaasalainen ja Ville-Matti Kaasalainen kumpikin 15 prosentin osuudella. Molemmat uudet osakkaat on nimitetty yhtiön hallituksen jäseniksi. Juha Suomala ja Jimi Suomala omistavat edelleen molemmat 35 % yhtiön osakkeista. Jimi Suomala jatkaa yhtiön hallituksen puheenjohtajana ja Juha Suomala hallituksen jäsenenä.

Samalla JS-Group Oy:n operatiivinen organisaatio muuttuu. Kalle Kaasalainen on nimitetty myyntijohtajaksi vastuualueinaan markkinointi, myynti, tarjouslaskenta ja jälkimarkkinointi. Ville-Matti Kaasalainen on nimitetty projektijohtajaksi vastuualueenaan projektien kokonaisvaltainen läpivienti. JS-Group Oy:n johtoryhmään kuuluvat toimitusjohtaja Juha Suomala, tekninen johtaja Jimi Suomala, myyntijohtaja Kalle Kaasalainen ja projektijohtaja Ville-Matti Kaasalainen.

Yrityskauppa ei tässä vaiheessa aiheuta muutoksia henkilöstölle.

Toivotan Kallen ja Ville-Matin tervetulleeksi JS-Group Oy:n hallitukseen ja osakkeenomistajiksi sekä onnea ja menestystä molemmille uusiin työtehtäviin.

Laitilassa 15.12.2017

Juha Suomala

JS-Group Oy

Tämä tiedote on saatavilla myös .pdf muodossa: Lataa tästä

Henkilöstön sähköpostiosoitteet ovat muotoa etunimi.sukunimi(at)jsgroup.fi

Puhelin:

Osoite

JS-Group Oy

Peltolanrinne 1 A 1
23800 Laitila

Y-Tunnus:

Verkkolaskutusosoite:

Verkkolaskuosoite: 003721038315
Operaattori: Maventa (003721291126) | DABAFIHH

.pdf muodossa olevat laskut voi lähettää sähköpostitse osoitteeseen: 21038315(at)scan.netvisor.fi

Tarjouspyynnöt:

kalle.kaasalainen@jsgroup.fi tai

info@jsgroup.fi

Voit jättää meille myös yhteydenottopyynnön tämän lomakkeen kautta.

PL_LOGO_JS_Group_Oy_FI_386518_web
Dekra-cert